4 cze 2014

Przeprowadzka do Anglii

Hej,dziś chce was poinformować ze w piątek 30 maja jak się nie mylę przeprowadziłam się do mojej siostry która mieszka w Anglii.
Przez te pare dni to miejsce mi się bardziej spodobało od Szkocji,jest tu o wiele więcej osób które tolerują Polaków i to jest wielki plus. Dużym plusem tez jest to ze niedawno wracałam z miasta i zauważyłam stadninę do jazdy konnej a ja kocham jeździć konno.
Za Szkocja tęsknię tylko dlatego ze jest tam moja najlepsza przyjaciółka z która spędziłam swoje najlepsze 2 lata i Dziękuje jej za to jeśli będziesz to czytać to wiedz ze za tobą tęsknię ;c 





14 komentarzy:

  1. Ja też za tobą tęsknie :c <3 To dobrze że w Anglii jest ci dobrze :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie żebym się czepiała, ale nie miało być 30 maja? :P Tak wnioskuję, skoro notka pisana 4 czerwca :P
    Powodzenia w życiu w Anglii i wytrwałości w przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ze mnie poprawilas , juz zmieniłam na Maj ;)

      Usuń
  3. Świetny blog:) Zazdroszczę przeprowadzki. Wróciłam po rocznej przerwie:) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anglia jest cudowna! Miałam okazję mieszkać przez 2 miesiące w Londynie i naprawdę jest genialnie :)
    > MÓJ BLOG <

    OdpowiedzUsuń
  5. To życzę ułożenia sobie życia w Anglii :)
    Myślę, że jest tam lepiej niż w Polsce xD

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno lepsze warunki są w UK niż PL, także ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ci ze mogłaś się tam przeprowadzić. :') Trzymaj się. :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieszkać w Anglii, zazdroszczę *.*
    śliczny design bloga :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wasz kontakt będzie trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno będziecie się przyjaźnić. Moja przyjaciółka z którą znam się sześć lat też się przeprowadza, ale do Norwegi. Cały czas będziemy utrzymywać kontakt i wy na pewno tez.
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/06/sheinside_25.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w przyszłości planuję, ale nie jestem pewna.. Chciałabym tam mieszkać choć przez kilka miesięcy, zobaczyć jak naprawdę tam jest.Na pewno będziecie się jeszcze przyjaźnić.

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mama za sobą przeprowadzkę do Anglii i musiałam zostawić w Polsce większość przyjaciół. Jak ktoś chce, to kontakt się utrzymuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do przeprowadzki trzeba dobrze zabezpieczyć kartony z zawartością, by nic przypadkiem się nie wysypało w trasie. Można do tego użyć porządnej jakości taśmy od tego producenta https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem

    OdpowiedzUsuń